Ha Önök is segíteni szeretnének, nincs más dolguk, mint hogy hívják a 13611-es számot, vagy küldjenek sms-t ugyanerre a számra és írják be a MGYLJ kódot.
(Az SMS díja bruttó 250 forint, melyből 235 forint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány számlájára kerül.)
Az adománygyűjtő szám a Magyar Telekom a Telenor és a Vodafone hálózatából érhető el, hanghívás és sms küldésével.














62 hozzászólás
Kocsord says:
2011. márc. 14.
Szivesen küldenék sms-t a magyar sim kártyámról,mert fel van töltve,de külföldröl hiába irom be a 003691-334 334 telefonszámot az sms nem megy el.mi lehet az oka?
Heni says:
2012. feb. 4.
Sziasztok! Mit kell beütnöm, ha külföldröl akarok sms-t küldeni a 13611-es számra? Tegnap próbáltam küldeni, de nem vagyok biztos benne, hogy sikerült!
Elöre is köszönöm a segítséget!
JZsuzsi says:
2011. márc. 14.
Úgy kéne megpróbálni, hogy a 0036 helyett +3691-334-334-et kéne beütni a mobilba. Szerintem úgy működnie kell.
Liza says:
2011. márc. 14.
Ne sms-el probalkozz, hanem inkabb utalj penzt, az biztos oda fog menni es meg az afa-val sem az allamot tamogatod, hanem az oda megy ahol szukseg van ra konkretan!
Unicornis says:
2011. márc. 15.
Tegnap este,amikor bemutatták a Való Világban azt a kisfilmet a családról,egész biztos,hogy nagyon sokan sírtak a tévékészülékek előtt!
Ez egy nagyon nemes cél,és kifejezetten remek ötlet volt,hogy belevonták a VV4-et is,bár az a baj ezzel,hogy megint csak azok fognak sms-eket küldeni,aki alig jön ki a pénzéből,és aki szintén a szegényebb réteghez tartozik.
Mert ilyen esetben az államnak(O.Viktor) azonnal tennie kellene valamit,de sajnos nem,neki bőven elég,hogy napi pár száz ezer forintot felmarkol….
ÉHES VAGYOK says:
2011. márc. 15.
Ment az sms!
Judit says:
2011. márc. 15.
Sziasztok.Rettentő állapotok vannak ebben az Országban,A gyermeket éheznek és a szülők pedig tehetetlenek.A Parlamentben ülő emberek vajon mennyit adakoznak a saját zsebükből?Ebben az országban munkahelyeket kellene teremteni,de inkább csak megszűnnek azok.Magyarország kiöregszik,a fiatalok nem mernek családot alapítani,félnek.Szörnyű dolog ezeket látni,hogy sok gyerekszáj így éhezik,nincs rendes othonuk!
Én tegnap 4 sms-t küldtem.Szorítok az alapítványnak,hogy legyenek sikeresek.Sok Sikert a Munkájukhoz!
Évi says:
2011. márc. 15.
Mi reggeltől estig dolgozunk a párommal, ő ráadásul három műszakban, hogy ki tudjunk jönni a keresetünkből, de megbeszéltük, hogy sms-eket is fogunk küldeni, de legszívesebben segíteni szeretnénk valamilyen más egyéb formában!
Én nagyon szeretek a kertben tevékenykedni, és szívesen elutaznék oda, ahol szükség van a tudásomra (metszés, ültetés, permetezés és az alapok). Valóban sokan bizalmatlanok a sms küldéssel kapcsolatban, mert nem tudhatjuk, milyen számlán írják jóvá a beérkezett összegeket, ugyanez igaz a pénzbeni felajánlásokra, támogatásokra, de azt gondolom / gondoljuk, hogy ez valóban megmentheti azokat, akinek ez az egyetlen lehetőségük.
Fasching Klaudia says:
2011. márc. 15.
Segítenék nekik!
Sanyika says:
2011. márc. 15.
Sziasztok! családomal meg nézztuk a videot sirás elkapot minket!! nagyon sajnálom az ilyen hátrányu családokat!:( de szivesen elmenék oda településre és amibe tudunk segitunk !! ment az sms!
atidesign says:
2011. márc. 16.
etess meg te is egy gyereket…
Erika says:
2011. márc. 17.
Sajnos nem tudok külföldről smst irni, megpróbáltam minden variációt, de nem megy el, 003691-334 334 és a +3691-334 334 , de nem sikerül. Nagyon szeretnék segiteni ezzel az sms-el, ha valaki tudja, hogyan kell emelt díjas sms-t kuldeni kulfoldrol, annak megkoszonném a segitseget.
Éva says:
2011. márc. 18.
Nem tudsz külföldről sms-t küldeni, pont azért, mert emelt díjas szám.
Más megoldást kell találni.
erika says:
2011. márc. 18.
Erika: Sziasztok! Megpróbáltam, innen, erdélybol smst kuldeni de nem sikerult, mivelt emelt díjas sms-rol van szó, valaki nem tudja, hogyan kell pontosan beirni a számot? +3691…, vagy 003691 … , én mindent probáltam, nem megy, pedig nagyon szeretnék segiteni ezeken a gyerekeken. Előre is köszi!
xy says:
2011. márc. 18.
Az lenne az igazi, ha a VV adományból az ország minden gyereke kapna egy egyszeri kb.20.000 Ft-os támogatást és a maradékot még pluszba megkapná az a 60 ezer család. Ez így lenne igazságos és kis is telne belőle. De úgyis le fogják nyúlni a pénzt. És én csak egy gyereket nevelek de az én gyerekem miért ne kaphatna.
xy says:
2011. márc. 18.
Ezért javaslom, hogy aki után családi pótlékot fizet az állam kapjon ebből a pénzből egyszeri juttatásként étkezési utalványt vagy egy kijelőlt boltban a születési akvi.bemutatásával 20 ezer forint értékben egyszeri juttatásként lehessen csak élelmiszert vásárolni a gyerek számára.
Náta says:
2011. márc. 18.
Szia!
Ne haragudj, de így összességében butaság amit írtál. Nem lehet ennyire általánosítani, én 4 gyerekes NEM roma édesanya vagyok. Az én számomra borzaztó sértő amit írtál. Tisztességgel dolgozott a férjem világéletében. Tavaly munkanélküli lett és ez “tönkretette” az életünket, rengeteg adósságot halmoztunk fel és a lakásunkat is viszi a bank.. Már szerencsére talált munkát,lakásunk már nincs és rengeteg időbe fog telni mire mindent visszafizetün és addig igenis előfordul, hogy nincs mit ennünk, de ez nem jelenti azt, higy minket vagy akárki mást aki hasonló helyzetben van így minősíthetnél. (nem kistérségben lakunk)
TITI says:
2011. márc. 18.
Lehet, hogy én buta naív ember vagyok mert segíteni akarok másokon de inkábbb ilyen legyek mint egy primitív bunkó mint amilyen te vagy. És különben is ki vagy te, hogy ítélkez mások felett? Tartsd meg a véleményed mert senki nem kíváncsi az ilyen nyomorultakra akik így beszélnek az ember társaikrol mint ahogy te.
Náta says:
2011. márc. 19.
Kedves Vasi!
Nekem kifejezetten az a problémám Nyenyec véleményével, hogy mindenkit egy lapon említ. Ha azt írta volna, hogy a nagycsaládosok nyagytöbség vagy általában olyamok-amilyenek, de tisztelet a kivételnek akkor igen talán megérteném. Abban maximálisan igazad van Vasi, hogy aki tiszteségessen dolgozik és becsületes életet él az csak nyomorog. Hatalmas szemléletváltozásra lenne szükség.
zsuzsa says:
2011. márc. 19.
Kedves Alapitvány! Nagyon szeretnék segíteni az alapítványnak, de úgy a saját modomon. Nem vagyok gazdag sőt, de nagyon megínditó az egész amiért “harcolnak”. Nekünk is van 4 gyerekünk. Van – e arra mód, hogy én vagyis a mi családunk 1 családot folyamatossan támogatnánk vagy besegitenénk az életükbe. Ételekkel játékokkal, ruhákkal, gyógyszerekkel, háztartási gépek és egyébb hasznos dolgokkal. Szeretnénk így mi is részesülni abba a jó érzésben, hogy mi is tudunk segíteni. Kérem válaszoljanak, ha ismernek ilyen magyar családot akiknek szüksége lehet ilyenfajta támogatásra mi készen állunk.
Hálásak lennénk ha tudnának ebben segíteni. Válaszukat nagyon várjuk. Üdvözlettel Nagy Zsuzsanna és családja
Madura Csaba says:
2011. márc. 19.
Kedves Pintér Csenge !
Nekünk kettő lányunk van. Tudjuk, hogy milyen örömet tudnak okozni nap mint nap.
Kérem adja meg elérhetőségét, hátha tudnánk valamiben hozzájárulni boldogulásukban .
csilla says:
2011. márc. 19.
Romániából, hogy küldhetek sms-t? Nagyon szeretnék segiteni de egyszerüen nem megy el.
anita says:
2011. márc. 19.
heló nekem van egy kislányom aki 5 hónapos a férjem nem dolgozik és 50000ft-ból élünk egész hónpban és most akarjuk bevetni a kertet is és még nemtudom hogy miből fogom de a boltba meg nem fogom tudni megvenni amit kell ilyen árak mellett.kérem írja le hogy hogy lehet felvenni az alapítvánnyal akapcsolatot köszönöm..
melitta says:
2011. márc. 19.
most hallotam hogy mar szaz husz milio forintot gyujtotunk ossze mindenki erdeme hajra magyarorszag csag igy tovabb
Nyenyec says:
2011. márc. 19.
Sziasztok!
Először is elnézést szeretnék kérni Nátá-tól a “tisztelet a kivételnek” – elhagyása miatt. Örömmel látom, hogy jópár ember és család elgondolkozott azon amit írtam, ahogy olvasom pont azok akik igazán megérdemelnék a segítséget vagyis rászorulnak. Azokhoz nem jut el…
Ezúton szeretnénk Kedves Vasi ha felvennéd velünk a kapcsolatot és ha nem is sokkal, de szeretnénk hozzájárulni a boldogulásotokhoz. Igaz mi sem vagyunk tehetősek egy pár vagyunk minimálbérekből élünk de még sajnos nincs gyermekünk akire költhetnénk…
És az “egy sms árát” inkább azoknak az embereknek adjuk akik igazán megérdemlik.
Szóval most ért véget a VV gyűjtés 121milla tehát, várom kiknek épül a palotája vajon a II. vagy I kerületben. Többek között ezért sem küldök sms-t. Láttátok már a GyermekRák Alapítvány tulajdonosának Rózsadombi villáját?
Vasi amit a politikusokról írtál avval teljesen egyetértek sőt úgy érzem te is tudtál volna még arról többet írni. Én is akár egy 2Bestsellert írhatnék ha akarnék… de nem vagyok író : D.
UI: Kedves TITI!
Te vagy az R.t.l…-től, vagy igazán tehetős vagy, csak tenyleg naiv ahogy irtad…
Nagyon úgy fest hogy elég sok embert érdekel az én véleményem és sokan is csatlakoznak hozzá, pontosabban helyeslik vagy egyet értenek vele. Lehet hogy nem teljesen fogalmaztam egyertelmuen de megis sokan ertettek hogy amit irtam valojaban mirol is szol. A másik dolog akkor ,TEEEEEEE, KI VAGY HOGY ENGEM PRIMITIIV BUNKOONAK nevezz. Neked ugyanazt mondanam hogy csak arra figyelj kinek adod onzetlen segitsegedet.
ui2 Bocsanat az ekezet hibakert de pont szetment a billentyuzetem. D
Szigyártó Barna says:
2011. márc. 19.
Tisztelt Alapítvány, nagyon jó ötletnek tartom az önök által meghirdetett gyűjtést, hisz ha gyerekekről van szó a nem lehet és nincs fogalom nem szabad létezzen, ezért szívesen küldtem volna sms-t viszont Romániában lakok és nem lehet, ha van rá lehetőségük javasolnám hogy a környező országokba is nyissanak telefon számot ahova lehet sms -t küldeni támogatás céljából. Sok sikert kívánok e nemes ügyhöz.
Csaba says:
2011. márc. 19.
Kedves Pintér Csenge !
Nekünk kettő lányunk van, jól tudjuk hogy milyen a szülői küzdés napról napra.
Adja meg kérem elérhetőségét, hátha tudnánk segíteni Önöknek boldogulásukban.
Bányai Gabi says:
2011. márc. 19.
Szia kedves Csenge és Vasi és többiek!Én sem állok túl jól anyagilag ,de szeretnék nektek is segíteni ha adtok egy email címet talán tudok segíteni pl megvehetném a gyereknek a pelust vagy amire szükség van mert higgyétek el ha reménytelennek is tűnik nem vagytok egyedül
Borosné says:
2011. márc. 20.
Sajnos egyett kell értenem az előttem szólókkal. Én is felajánlottam a nem anyai segítségemet, de az igazat megvallva, csak olyan családokon és gyerekeken szeternék segíteni akiknek a szülei és családtagjai mintaszerüen élnek és nem a bünözésre, iskolakerűlésre, HANGOSKODÁSRA, mások megfélemlítésére nevelik gyermeküket. Ne azért szüljön valaki gyereket, hogy mások úgy is segítenek, meg majd mivel KISSEBSÉG minden segélyből ki veszi majd részét. Az ilyet én is nagyon felháborítónak tartom és ezeken nem is akarok segíteni, mert ŐK nem érdemlik meg. Én is szegény családban nőttem fel tanyán, de még sem arra neveltek, hogy hangoskodással, ricsajjal, mások megfélemlítéséveljuthatok előbbre az életben. Szeretetben és megbecsülésben nőttem fel és Én is erre neveltem a saját gyerekeimet. Remélem ebből 170 millióból csak azok kapnak akik valóban meg is érdemlik és kizárólag arra használják az eszközöket amire kapták és nem eladni fogják, hogy még egy felessel több jusson nekik.
Pintér Csenge says:
2011. márc. 20.
Kedves Borosné!
Teljesen egyetértek Önnel! Sajnos napi szinten látom, ahogy fiam iskolájában, osztályában az 1 szem nem teljesen magyar származású gyerek mit művel. Sajnos a tanárok is tehetetlenek.
Nem vagyok fajgyűlölő. Ismerek rendes roma származású családot is. Tehát tisztelet a kivételnek, de igenis meg kell nézni kinek ad az ember. Azzal is egyetértek, hogy a roma gyerek pocakja is ugyanúgy korog. Viszont aki “naplopáshoz” szokott, az hiába kap vetőmagot, haszonállatot, mert “elüzleteli”. Kell a cigi, a pia, no és sajnos sok esetben a pénz a játékgépbe megy.
Férjem mentős és elég ronda dolgokat szokott mesélni, mit látott, hol járt.
Mi sajnos (vagy hála Istennek?) kiesünk a leghátrányosabb kistérségek sorából, mert Gy-M-S megyében elméletileg vannak munkahelyek… Igen, vannak. Sajnos mikor az ember megemlíti, hogy 3 gyerek várja otthon, akkor hirtelen egyből betelt a munka. Vagy mikor legutoljára felhívtam egy munkaajánlatot, az volt az első kérdés, hogy vidéki? Mondtam, hogy igen. A válasz az volt, hogy sajnáljuk, betelt… Hiába szeretnék dolgozni! Mindenhol csak az elutasítás!
Párom fizetésének 33%-át levonják és mire az albérletet kifizetem a közületi rezsivel, semmi sem marad a beteg gyerekekre. Nem így terveztük! Sőt, mikor a gyerekeket elterveztük fogalmunk sem volt, hogy átvernek! De ezek már kész tények és így próbálunk túlélni. Sajnos még nagyon sokára telik le a levonás, amit a kezesség miatt vonnak.
Én bizony nem sajnálnék felkelni hajnalban, hogy megetessem az állatokat és bizony kapálnék naphosszat, csak legyen valamink és ne kelljen úgy élnünk, ahogy most. Hogy éjszakákat nem alszom, mert azon gondolkodom, következő nap mit tudok a gyerekek elé tenni, vagy miből tud elmenni párom dolgozni, hogy egyáltalán ennyink legyen…
Én nagyon örülnék neki, ha valaki tudna segíteni 1 kismalaccal vagy pár szem csirkével. Bár fiam tojásallergiás és csirkét sem ehet a keresztallergia miatt, a kislányoknak (főleg a középsőnek, aki immunhiányos) viszont szükségük lenne ilyenre is.
Ha valaki tudna segíteni vetőmaggal, haszonállattal, kérem keressen meg a kad2000@freemail.hu e-mail címen. Nagyon örülnénk neki!
Lajos says:
2011. márc. 20.
Személy szerint tisztelettel adózom az ehhez hasonló programmoknak, hozzátéve, hogy a Gézának és a Richárdnak is teljes mértékben igaza van. Éppen ezért fontosnak tartanám, hogy az összegyűlt adományokat felelősségteljesebben osszák szét, netán némi elvárással a szülők irányában.
Jó lenne az is, ha a különböző alapítványok valamiféle összehangolt nyilvántartást vezetnének és kiderülne az is, kik azok a rászorulók, akik élnek és kik azok, akik visszaélnek a kapott támogatásokkal.
Az utóbbi esetekben is persze “jól kell lakniuk a gyermekeknek”, de ha a szülő felelőtlen, akkor inkább arról kell gondoskodni, hogy a gyermekek megfelelőbb helyre kerüljenek és valóban Ők kapják meg a szükséges segítséget (nevelőszülők,…).
Meglehetősen jól ismerem a viszonyokat, tekintettel arra, hogy a feleségem épp olyan helyről származik, amire a Géza is utal.
Szerencsére, az első házasságából született gyermeke – úgy vélem – még időben kikerült (másfél évesen) ebből a környezetből és így jó esélye van, hogy más életet fog élni, mint korábbi kis társai (jópofa, mert Balogh Richárd a neve). Született 2 közös gyermekünk is és sokáig nem is volt semmi probléma (jelenleg a Richárd 7 éves, a Lali 4 lesz, az Eszti pedig 2 éves).
Amiért mindezt elmesélem….. Van a páromnak egy húga, aki végig ott élte életét ezen a fantasztikus településen (egyébként Hodász, néhány km-re Mátészalkától). Alkoholista, “kábszeres” élettárs, aki soha nem tanult és dolgozott (nem is akart, ahogy én láttam). Ennek ellenére a 24 éves sógornőm szült neki 4 gyermeket. Uzsorakölcsönök, családi pótlék egyenesen a kocsmába és a játékgépbe, a gyerekeknek pedig se gyógyszer, se pelenka, se ennivaló. Egy darabig, amikor tehettük pénzt küldtünk, hogy segítsük Őket, aztán mikor már egyértelmű volt, hogy azt nem a gyerekek eszik meg, onnantól csak csomagot. Aztán persze kiderült az is, hogy a csomagok is önálló életet éltek, eladták a tartalmuk nagy részét és a családihoz hasonló sorsra jutottak. Szétvert, fűtetlen ház, áramot lopják (persze az egész utca),…stb.
Végül, tavaly májusban úgy döntöttünk, ehozzuk Őket magunkhoz (Pest megyébe). Így is történt. Nem igazán tehettük volna, mert mi is béreljük azt a régi kis házat, amiben élünk és 3 kisgyermekkel sem túl egyszerű az élet. Mégis, amikor láttam a 4 kis lesoványodott gyermeket (az anyjuk sem volt több 40 kilónál), egyszerűen nem tehettem mást. Így aztán közel egy éve 7 kisgyermekkel küzdök. Mindent megtettünk, amit csak lehetett, hogy normális körülmények között legyenek, de az is tudható volt, hogy ez nem maradhat így örökre, mert már mi is belerokkanunk.
Itt szükséges egy megjegyzést tennem: karácsony előtt, hallván a nagyszerű “mikulásgyárról”, mi is jelentkeztünk a Vöröskeresztnél, abban a reményben, hogy kaphatunk – tekintettel a 7 gyerekre – a csomagokból. Közölték, hogy a mi helyi szervezetünk (mármint Vöröskereszt) nem kap a csomagokból, így mi sem, mert nincs a térségünkben PLAZA(!). Vicces és ezért írtam, hogy jó lenne, ha az is tudható lenne, hogy a segélyszervezetek miként gazdálkodnak az összegyűjtött javakkal. Pedig valóban rászorultunk, hisz az eltelt hónapok második felében többnyire csak kenyeret és burgonyát látnak a gyerekek.
Azóta még inkább benehezdtek a dolgok, aminek egyszerűen a fűtési időszak és a kemény tél volt az oka. Ma már ott tartunk, hogy veszélyben az albérletünk is, mert főképp a gázszámlák miatt felhalmozódott tartozást nemigen látjuk egyelőre, hogyan lesz kifizetve. (Csak megjegyzés: a tulajjal nem sikerült összehozni, hogy írjuk a nevemre a gázórát, így gázártámogatást sem kérhettünk).
Végül döntenünk kellett: április elején vissza kell küldjük a sógornőmet a 4 gyerekkel Hodászra és az sem biztos, hogy mi túléljük ezt az egészet.
Egy ideje sem aludni, sem gondolkodni nem tudok emiatt, mert borzasztóan sajnálom a gyerekeket (az anyjukat nem igazán, mert valóban felelős azért, hogy ez a helyzet kialakulhatott). Itt rendes óvodába jár a 2 nagyobbik, a 2 kisebb pedig a szemem láttára tanult meg beszélni, illeve járni,…stb.
Nem tudom van-e általában jó megoldás, mert tudom, hogy ahonnan Ők jöttek, ott esélyük sem lesz. Ha kapnak segítséget, ha nem. Ez valóban borzasztó. Azt gondolom, ha a megszokott környezetükbe juttatják el a segítséget, akkor ott nemigen fog változtatni a dolgokon. Talán úgy is lehetne szelektálni, kik azok, akik hajlandóak változtatni, akár odébbállni munkával kecsegtetőbb helyekre,…stb.
Nem tudom. Nagyon nehéz kérdés.
Elnézést, ha kissé bő lére eresztettem a mondanivalómat, de ez most kapóra jött, hogy kibeszélhettem magam
László says:
2011. márc. 20.
Tisztelt Olvasók!
Mindenek előtt szeretném leszögezni, hogy nagyra becsülök minden olyan kezdeményezést, ami nehéz sorsú, bajba jutott emberek megsegítésére irányul, és tisztelek mindenkit, aki ilyen célra felajánlást tesz.
Mégsem tudom megállni, hogy ne adjak hangot mélységes felháborodásomnak:
Úgy gondolom, hogy a bajba jutott emberek megsegítése elsősorban állami feladat lenne, de erre a Magyar államunk nem képes. Sőt! Komoly hasznot húz a jó szándékú, segíteni akaró emberek felajánlásaiból azzal, hogy ezt az összeget általános forgalmi adó alá vonja. A felajánlásokból befolyt 174 millió Ft-ból bezsebel közel 35 millió Ft-ot!!! Ha felajánlok 100 db tojást, szolgáltassak be belőle 20-at? Na NEM!!!
És hogy tovább menjek, az alapítványnak átutalt 139 millió Ft-ból közel 28 millió Ft ismét az államkasszába vándorol, amikor az alapítvány a befolyt összeget vásárlásra fordítja, hiszen bármi, amit az összegből vásárolnak, ismét tartalmaz 20 % Áfa-t.
Fentieket összegezve a 174 millió Ft-ból az államé 63 millió Ft.!!! Több mint 1/3!!! Kérdem én: Maguk is így akarták, amikor telefonhoz nyúltak, és elküldték az SMS-t???
Az emberi jóérzés azt kívánná, hogy a segélyezésre szánt adományt valóban a rászorultak kapják meg. Oké, hogy az államunk nehéz helyzetben van, de ez az adomány akkor sem nekik volt címezve! Nem lehetne, hogy ilyen nemes cél érdekében történő felajánlások ne legyenek ilyen mértékű adóval sújtva?
Lehet, hogy számításaim nem valósak, és nagyságrendekkel tévedek (bár tudomásom szerint nagyjából így néz ki a helyzet), mégis úgy gondolom, hogy az adományoknak teljes egészében célt kellene érni, és a 20 % adó is rengeteg, amit teljes bizonyossággal állíthatunk, hogy az államé.
És még egy dolog, ami egy kicsit bánt: Az adománygyűjtő show műsor végén nyilatkozott az alapítvány elnök asszonya. Megértem, hogy a felfokozott érzelmi hangulatában mindenkit további SMS küldésre biztatott, hiszen erről szólt a műsor, mégis szívesen hallottam volna egy „köszönöm” szót a rászorulók nevében.
Lehet, hogy ezzel a pár sorral többekben ellenérzést váltottam ki, de úgy gondolom, amíg nem változik az Áfa rendszerünk az anyagi felajánlások helyett a tárgyi felajánlások többet érnek, hiszen azok teljes egészében célt érnek (remélhetően). Elég rosszul mutatna 200 csirke a Kossuth téren vagy az adóhivatal udvarában egy adott esetben felajánlott 1000 darabból. És olyan jogszabályról sem hallottam, hogy egy felajánlott disznóból be kell szolgáltatni a bal hátsó csülköt.
Tisztelettel: László
pkcsilla says:
2011. márc. 20.
mi alatyányon élönk és ha nem lenne az ingyen kenyér tej adomány heti 2szer lehet nem lenne mit ennünk se nekem se a családomban lévö 3 gyermekemnek
Lajos says:
2011. márc. 21.
MIT TEGYEK?
Öröm persze látni, mekkora összefogás volt a jelen alapítvány célkitűzéseinek megvalósítása érdekében, de nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbb alapítvány tevékenysége nyomon követhetetlen.
Próbáltam már különböző alapítványokat megkeresni, legtöbb esetben elérhetetlenek. A honlapokon minden arról szól, hogyan lehet befizetni, támogatni őket, de az már kevésbé derül ki, hogyan lehet kérni, ha az ember bajban van.
Közel egy év óta 7 kisgyermeket nevelek, illetve tartok. 3 saját, 4 pedig a sógornőmé, aki tavaly nyáron szó szerint elmenekült a férjétől, aki már csak az alkoholnak és a kábítószernek élt. Nem dolgozott, ugyanakkor még a családi pótlékot is a kocsmába vitte.
A mi helyzetünk sem volt könnyű, mert béreljük azt a kis házat, ahol élünk, de amikor megláttam a teljesen lesoványodott gyerekeket, egyszerűen nem dönthettem másképp, minthogy segítek, amiben csak tudok.
Lehetetlen vállalkozás, ezzel tisztában voltam akkor is, de nem tudtam nemet mondani. Egyetlen alapítványtól sem kaptunk segítséget… Karácsonykor a Vöröskereszthez is fordultam, mert ők rendelkeztek a “mikulásgyár” több százezer csomagja felett. Nem kaptunk egyetlen csomagot sem, mert nincs a környezetünkben PLAZA!
Belefáradtam…
Most tartunk ott, hogy vége mindennek. Április elején mehetünk az utcára. A sógornőm a 4 gyerekkel pedig vissza abba a nyomorba, amit szintén nem kívánok senkinek.
Furcsa számomra, hogy sokan roma-nem roma kérdést csinálnak ebből az egészből és azért nem segítenek, mert úgy gondolják…..
Én betöltöttem tavaly az 50.-et, valaha a közgazdasági egyetemet végeztem el. Láttunk szebb napokat is, mostanra azonban a dolgok szép lassan értelmüket vesztik.
Talán hiba volt segítenem, mert mi is rámentünk. Másfelől volt egy szép évük. Annyi mindent nézegettem, de ma sem tudom, hová kéne forduljak a 7 gyerek érdekében. (A legidősebb első osztályos, a legkisebb másfél éves)
Ha valakinek van ötlete vagy megfogadható tanácsa, azt is köszönöm: lajos.vajay@gmail.com
PAPIR says:
2011. márc. 21.
ÉNI MEG ÉRETEM A CIGÁNYOKKAT MERT ÉN IS AZ VAGYOK
ÉN IS HÁTRÁNYOKS HEJZETBE VAGYOK ÉS SEGITEK HOGY MINDEN GYERMEK JOL LAKJON ÉNIS SZOKTAM ÉHEZNI ÉS ÉNIS REGISZTEM ERE AZ OLDARA
Veroniq says:
2011. márc. 21.
Szép estét mindenkinek! Nagyon szívesen segítenénk a férjemmel egy rászoruló családon, akár rendszeresen, bár mi se vagyunk gazdagok…de ahogy látom, sok családnak pár kg liszt, vetőmag vagy pár ruha is sokat segitene.Pénzzel nem, de tárgyi adományokkal szivesen segitenénk. Baranya megyében élünk, ha van valaki onnan, és szüksége lenne rá, kérem jelezze!
Vasi says:
2011. márc. 23.
Tudjátok, vannak olyan ismerőseim, akik teljes mértékig kiábrándultak, szeretnék magukról lerázni az összes köteléket, ami ehhez a beteg társadalomhoz köti őket, nem fogadják el a családi pótlékot, nem kérnek semmit, viszont nem adóznak, nincs “bejelentési kötelezettségük”, önellátó gazdaságot vezetnek, jurtában laknak (így rezsit sem fizetnek), viszont meggebednek a sok munkától. De legalább magukért dolgoznak, nem másért. Ők azok, akik valóban megértik, miről van itt szó.
kati says:
2011. márc. 26.
mi 7 gyermeket nevelünk.párom 4évig biztonsági őrként dolgozott,míg a főnőkei meglopták. Addig jól éltünk most már ott tartunk,hogy a nagyobb gyerekekkel aug. végén fát gyűjtünk téli tűzelőre 2éve.a A ház hitel 23e-ről 60e-re nőtt.Én a gyerekekre:136e ft-ot,párom jelenleg közmunkán 33e ft _ot kap.Ha ebből levonom a hitelt a rezseit + a gázszámla amit csak fizetek de mi kértük kapcsolják le mert a hátralékkal együtt nem bírjuk fizetni, középiskolás gy. bérletet ami 2db.(vidéken lakunk)ami marad:kb30-35eft.Van egy 500nm telek de csak bukfencet tudok vetni.Állatokat tartottunk,de a takarmány nagyon drága,így az 1100nm telken csak igy kutya van.A párom dolgozna,de a városi munkáltotóknak vidéki dolgozni akaró ember nem kell.Már az autót (e2-es lada)is eladtu. Pedig 7gyerek mellé nekünk fontos,2gy.havonta városba vinni orvoshoz gy. pszihijátriára a volt ovónő tette tönkre őket(kiabált,rángatta őket).Ezzel járt dolgozni az élettársam. Nagyon őrülnénk ha a programba bekerülnénk.Az állatoknak lnagyon jó helyük lenne párom a nevelő intézetbeállattenyésztást tanult az 500nm kertbeis tudnánk termelni. dubeczkati@freemail.hu
Lakatos Antal says:
2011. márc. 30.
Tisztelt Alapítvány!
Mi egy rászorulo család vagyunk édes apám rokkant és emiatt nem tud dolgozni és nincs megélhetésünk jövedelmünk sincs kevés családi pótlékból élünk etért kérjük önöket hogy segítsenekl nekünk.Előre is köszönjük.
Marika says:
2011. ápr. 1.
Kedves Zsuzsanna szeretnék öntől tanácsot vagy segítséget kérni hogy jogosult vagyok e-az önök támogatására voltam a Kenézlői jegyzőhöz feliratkozni szerettem volna de elutasítottak azzal hogy nem részesülök gyermekvédelmi támogatásban.Három kiskorú gyermekemmel és férjemmel élünk nehéz anyagi körülmények között.3-éve már hogy egyik gyermekem tartósan beteg tavaly nyáron estünk túl egy komoly műtéten agydaganata volt és még most is kezelés alatt áll ezzel kapcsolatosan sem kaptunk semmiféle segítséget és támogatást.Tájékoztatását és segítségét előre is köszönöm. Tisztelettel egy aggódó anyuka.
Mizsei Gyula says:
2011. ápr. 4.
Jó napot hát én Békés megyében lakom egy kis faluban Végegyházán anyámmal és a 15 éves hugomal meg valva az öszintét nem élünk valami fényüzöen de egyet tudok hogy az alapitvány neve és célja hogy “MINDEN GYEREK LAKJON JÓL… nem és az van hogy anyukám elment és meg igényelte és azt mondták neki hogy sajnos csak két gyermekes családok kaphatnak akkor miröl beszélünk hogy MINDEN GYEREK LAKJON JÓL… akkor a hugom hajon éhen mert nekükn is szügségünk lenne a kisegitségre amit az alapitvány nyujtani tud és még semm kapjuk meg miért mi az oka hogy mi miért különbözünk másoktol miért van az hogy ök kapnak mi meg nem nem értem ha erre meg kapnám a válasz tissztelettel meg köszöném
jeremiás irma says:
2011. ápr. 19.
nagyon szépen kőszőnőm a segitséget ez biztos johelyre jőtt szegények vagyunk meglepő volt a felajánlás mert hiába fordulok az őnkormányzathoz nemtud segiteni elvárásai vannak az emberrel szenbe segéjeket is őnfejűen megszigoritotta előbb a megélhetést kellene figyelembe venni majd utánna kellene mások háza tályán sepregetni tisztelettel kőszőnőm a segitséget igazán jolesett hogy valaki emberszámba vet
jeremiás irma says:
2011. ápr. 19.
meglepő hogy vannak még felajánlo emberek akik segitenek tiszteletem és kőszőnőm mindazoknak akik ezűgyben tettek felajánlottak adakoztak mélyen meghato és elgondolkoztato kőszőnőm
Mária says:
2011. ápr. 25.
A tegnapi riport kapcsán azt hiszem Szántó Dávid mutatta meg a lényeget, amikor nem csak vetőmagot vitt a szegény fiatal családapának, hanem segített neki felásni azt a pár M2 kertet is.( az erős fiatalembernek ahhoz már gép kellett volna) Úgy érzem itt kevés a vetőmag, meg kell újra tanítani ezeket a szegény embereket, hogy kell ásni, kapálni, állatot gondozni.Ja és a hátrányos helyzetű rétegnek is össze kellene fogni, egymást is segítve, nem kiuzsorázni a saját testvéreit.
Különben annak is nagyon nehéz, akinek még munkája van vagy vállalkozása, annyira sok a befizetni való, nincs semmi perspektíva a jövőre nézve. Ezen nem hiszem, hogy ilyen módon lehet segíteni. Kormányzati intézkedésre lenne szükség, de nagyon gyorsan.
Miért kell külföldi élelmiszert vennünk a boltokban, mikor itt minden megteremne? sajnos a szegény réteg is a multik legolcsóbb és leg….abb ennivalóját, innivalóját vásárolják. Az ipari termékekről még nem is beszéltem. Újra termelő üzemeket kellene létesíteni, hogy munkájuk legyen az egyszerű embereknek is. nem arra várni, hogy majd jön a szent külföldi tőke és ad munkát. Mikor volt cukorgyár, baromfifeldolgozó, nagy állattartó telepek, stb… az ilyen embereknek is volt munkája.
Az önök munkája nagyon szép a kezdeményezés, de sajnos ezt már a mi kisvárosunkban sok évvel ezelőtt próbálták. Földet, vetőmagot, kapát adtak a rászorulóknak. Hiába, nem művelték, magától meg nem termett semmi, csak felgazosodott a terület.
Erre a célra én nem tudok adományozni, hiábavalónak érzem. A családomban lévő értelmi fogyatékos gyermeket és iskoláját szoktuk segíteni, mert ott látom, hogy nem vész kárba a segítség.
Kormányzati szinten kell újra megtanítani ezeket az embereket dolgozni, célt adni nekik és a média sugallta életmód hatását csökkenteni.
A VV felajánlása nagyon szép, de az ehhez hasonló műsorok sajnos sokkal többet ártanak a fiataloknak, mint amennyit használ a felajánlás.
Bocs, hosszú lett a szöveg, de ki kellett adni magamból.
Ui: olvastam a Nemadomfel együttes kezdeményezéséről, hogy délutánonként házi munkára tanítják a hátrányos helyzetű gyerekeket. Ezt állami szinten kellene támogatni, megvalósítani mindenhol, a valós munkahelyek létesítése mellett.
Renáta says:
2012. feb. 1.
Nagyon nemes cél, én is küldtem az sms-t…de ahogyan eddig is leírták, nem nekünk kéne adományozni…akik még a számlát sem bírják kifizetni…hanem azoknak akik fent ülnek a parlamentbe!!!!
Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány says:
2012. feb. 2.
Újdonság!
Mától állandó telefon vonallal rendelkezik, a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány: 13611
Ha Önök is segíteni szeretnének, nincs más dolguk, mint hogy hívják a 13611-es számot, vagy küldjenek sms-t ugyanerre a számra és írják be a MGYLJ kódot.
(Az SMS díja bruttó 250 forint, melyből 235 forint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány számlájára kerül.)
horváth katalin says:
2012. feb. 3.
Én Horváth katalin 3 gyerekes anya vagyok nagyon hátrányos helyzetben nevelem gyermekeimet 91 000-ft ból.Sokszor kenyér problémákal küzdöm élettársam elhagyott ezért is szeretném segitségüket kérni hogy valamilyen házziálattot vagy sertést vagy valamilyen adományba tudnának nekünk segiteni mert tehetetlen vagyok sokszor. Segitségüket előre is köszönöm
Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány says:
2012. feb. 20.
Kedves Horváth Katalin!
Kérem hívja az Alapítvány telefonszámát 06-30/66-11-840 itt fognak tudni Önnek segíteni.
Üdvözlettel:
Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány
Kalányos Attila says:
2012. feb. 21.
Tisztelt olvasok sajna én voltam olyan családnál akiknek igen sok segitségre lenne szükségük mikor ott jártam náluk ezt nem hittem el amit akkor tapasztaltam és mikor megkérdeztem öket miböl élnek nem hittem el csak akkor mikor mindennel szembesültem olyankor az jutott eszembe,hogy nekünk hála isten mindenünk megvan és nem kell szükösködnöm. Az ott tartozkodásom alatt épp jött egy átutalás a számlámra és bevásároltam nekik és össze vissza köszöngették meg nekem amugy jol esett de tudtam ez nem elég ahoz ,hogy hosszabb idöre elég legyen nekik sajna.A másik pedig az mikor bejött a tél náluk egy ideig tudtak tüzelni mert még volt egy kis fájuk és csutájuk amivel vegyesen tüzeltek de egy dö után elfogyott nekik és nem volt mit tenni ruhákkal és cipövel tüzeltek be sajna az ottani polgármesteri hivatalba pedig nem tudtak akkor nekik segiteni elutasitott kérelmek jöttek vissza nekik majd mikor a legnagyobb tél bejött egy vöröskereszt szervezet tudott nekik segiteni egy kis fával. Ha igazán segiteni szeretne valaki és látni akarja az ottani körülményeket akkor a következö számon vegye fel a kapcsolatot az illetövel. Gyenes Anikó tell 36/30/4089985. Elöre is köszönöm mindenkinek
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. márc. 29.
Tisztelt Érdeklődők!
Legnagyobb sajnálatomra egy munkatársam trehánysága miatt nem értesültek az VV5 eredményéről.
Mindenki elnézését kérem.
Zsuzsa
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. márc. 29.
Tisztelt Érdeklődők!
A VV5 egy hete alatt február 1 és 5 között: 33.796.290,-Ft telefonhívásokból és sms-ekből gyűlt össze.
Különböző támogatásokból február 1-5 között 586.524,- forint érkezett az Alapítvány számlájára. Az Alapítvány számára utaló magánszemélyek és cégek listáját napi szinten frissítjük, amit megtalál a weblapunkon.
A 2011 nyarától 2012 február 1-ig az Alapítvány különböző támogatásokból támogatást tudott összeszedni, többségében magánszemélyektől, ill. kisebb nagyobb cégektől.
Február 5 után a mai napig 32.163.697 forint érkezett a számlánkra. Tekintettel, a Való Világgal párhuzamosan folytatott média kampányomra ez az összeg, vagyis egy jelentős része nyilvánvalóan a február 1-5-i mozgósításnak köszönhető.
Az idei felhívásra 12.523 hátrányos helyzetű család jelentkezhetett a 47 leghátrányosabb helyzetű kistérségből. A hátrányos helyzetű családok a mellékelt táblázatban látható kishaszonállat variációkból választhattak, aminek költsége 155.782.766,- forint, ezzel párhuzamosan ígéretünknek megfelelően a tavalyi 15.147 hátrányos helyzetű családból, aki igényt tartott rá, kapott vetőmagot. Ennek költsége: 11.756.312,- forint.
Ezen kívül tekintettel a tavalyi akció 81% sikerére 5.623 család számára 10 db napos csibét ill. a 100%-osan teljesítő hátrányos helyzetű családoknak 565 malacot ajánlottunk fel. A célból, hogy a már bizonyítottan fenntartható módon gazdálkodó miniháztájikat életképessé tegyük. Tehát ezzel a lehetőséggel 6.188 család élt. E kiegészítő támogatás költsége 14.657.600,-
Az idei akciónk teljes költsége 182.196.378,- forint
Ha a beérkezett összeget és az idei évi akciónk költségét összevetik láthatják, hogy 36.242.338,- forint hiányzik, hogy az idén új 12.523 hátrányos helyzetű család számára a fenntartható fejlődéshez szükséges mini háztájit biztosítani tudjuk.
Magyarán a következő hetekben még 36.242.348 forintot kell összegyűjtenünk.
Meggyőződésem, hogy Ön sem ezt a célt kívánja elérni. Munkatársaim nevében mégegyszer elnézést kérek és arra kérek minden Facebook olvasót, ha és amennyiben információra van szükségük ne a túlterhelt alapítványi telefon vonalat hívják, hanem menjenek fel a http://www.mindengyereklakjonjol.hu weboldalra, ahol az alapítványhoz beérkezett támogatásokat pontosan követni tudják.
Mindenki megértését köszönöm!
Zsuzsa
oszoli mónika says:
2012. ápr. 3.
ÉN Oszoli Mónika vagyok.2 gyermekes anya,én cukorbeteg vagyok és inzulinozom magam,és trombozisos.nagyon hátrányos helyzetben nevelem gyermekeimet 50 000-ft ból ,sokszor kenyér problémákal küzdöm.élettársam elhagyott minket.ezért vissza költöztem a gyermekeimel a szüleimhez,akik 3 mad magukal vannak,akik 50 %os szociális járodékon vannak .igy egyedül nevelem a gyermekeimet akik 3 éves lesz lányom,a fiam 9 lesz.ezért is szeretném segitségüket kérni hogy valamilyen házziállatt,vagy valamijen formában segiteni tudnának nekünk.segitségüket elöre is köszönöm tiszteletel :mónika
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. ápr. 10.
Kedves Oszoli Mónika!
Tudjuk, hogy mint Önök, nagyon sok nehéz helyzetű ember él az országban,de a „Minden gyermek lakjon jól Alapítvány” alapszabálya alapján mivel
csak élelmiszer költséget tudunk elszámolni, az alapítvány ruhával,pénzzel, és egyéb adománnyal nem tudja támogatni a rászoruló családokat.
Az Alapítvány 2012. évi programja a 47 leghátrányosabb helyzetű kistérség településein élő családokat próbálja kisegíteni, vetőmagot és miniháztájit biztosít a részükre.
Az Alapítvány 2012-es programjára a jelentkezéseket február 1-ig vártuk, majd a jelentkezési határidőt meghosszabbítottuk egy hónappal. Jelenleg a jelentkezés lezárult, sajnos idén már nem tudnak jelentkezni a programba.
Kérem, kövessék nyomon az alapítvány munkáját a későbbi együttműködés reményében.
Üdvözlettel:Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány
Kincses Ferenc says:
2012. ápr. 5.
Nagyon örülök, hogy ilyen sok ember összefog a szegény gyerekek véget így is kell tennünk hiszen az állam nem törődik és nem is fog törődni szegény gyerekekkel,pedig ha csak minden területről elvonna egy kicsit p-l sport színház kultúra autó pálya közvilágítás későbbi bekapcsolása a családi pótlék megvonása olyan személyektől akiknek a jövedelmük meghaladja a 250000-forintot,akkor az éhező gyerekek száma 50-SZÁZALÉKKAL volna kevesebb utána ellehetne gondolkozni a többin is.
Kincses Ferenc
fehér galamb says:
2012. ápr. 9.
én kispaládi lakos vagyok halmozottan hátrányos helyzetű szeretnék érdeklődni hogy mi miért nem részesülünk a kiscsirkékből jártunk a hivatalba és ott azt mondták hogy úgy nyilatkoztunk hogy nyolcvan százaléka elhullott a kiscsirkéknek hogyan lehetséges ez mikkor mindent a polgár mester asszony és a képviselő testület döntötte el magában minket senki nem kérdezett meg minden papírt helyettünk intéztek el a mi tudtunk nélkül és bele egyezésünk nélkül.szeretném ha utána néznének mert mi semmiről nem tudunk.
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. ápr. 10.
Kedves Érdeklődő!
Azt az információt kaptuk,hogy a családok 80% alatt teljesítettek.Nagyon örülünk,hogy Önöknél nem így történt.Bízunk benne,hogy az idei évben tudnak kiscsirkéket is keltetni.
Üdvözlettel:Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány
erika says:
2012. ápr. 12.
Tisztelt Alapítvány ! Szeretném megkérdezni hogyan lehet ebbe a programba bekerülni ? Bizonyos értelemben most én is hátrányos helyzetben vagyok . Fejérmegyében élek egy kis faluban.
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. ápr. 13.
Kedves Erika!
A Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány a 47 Leghátrányosabb helyzetű kistérségben az 5000 fő alatti településeket tudja támogatni. Tudjuk, hogy az Önök településén is nagyon sok a rászoruló, de a 47 LHH 5000 fő alatti településein koncentrálódik a legjobban a nyomor. Reméljük, hogy sokan fognak még csatlakozni a programunkhoz és bízunk a helyi kezdeményezésekben is.
Üdvözlettel,
Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány
zoli says:
2012. ápr. 21.
szerintem nincs összefüggés hányan laknak az adott településen.rosszul működik az egész rendszer.vannak akik rövid úton eladják az adományokat.erről nemrég olvastam a neten.vannak olyanok is akik nincsennek jóba a családsegítő szolgálattal.ezért őket nem is értesítik ha van valamilyen adomány.és van olyan is aki nagyobb településen lakik és ezért nem jár neki semmi.pedig az éhhalál küszöbén élnek.ezeken az embereken ki segít? ezt vegyék úgy,magamról írtam.sajnos! üdv.zoli
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. ápr. 23.
Kedves Zoli!
A Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány a 47 Leghátrányosabb helyzetű kistérségben az 5000 fő alatti településeket tudja támogatni. Ebbe az Ön települése is bele tartozik. Kizárólag azokat a településeket tudjuk támogatni, akik elküldték a jelentkezési lapot. Az idei évben az Alapítványnak lejárt a jelentkezési határideje, kérjük, hogy jövőre a családsegítőn keresztül feltétlenül jelentkezzenek a programunkba, hogy Önöket is támogatni tudjuk.
Üdvözlettel: Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány
Tegzes Edina says:
2012. máj. 14.
Tisztelt Zsuzsanna! Én csak annyit szeretnék kérdezni, én Kiskunfélegyháza külterületén lakom. Erre járnak-e? Nekünk is nagy szükségünk lenne az Alapítvány segítségére. Köszönettel. Tegzes Edina
mindengyereklakjonjolalapitvany says:
2012. máj. 15.
Kedves Tegzes Edina!
A Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány a 47 Leghátrányosabb helyzetű kistérségben az 5000 fő alatti településeket tudja támogatni. Tudjuk, hogy az Önök településén is nagyon sok a rászoruló, de a 47 LHH 5000 fő alatti településein koncentrálódik a legjobban a nyomor. Reméljük, hogy sokan fognak még csatlakozni a programunkhoz és bízunk a helyi kezdeményezésekben is.
Üdvözlettel,
Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány